s.Oliver

Izjemno uspešna modna znamka odraža prefinjen stil, presega kulture razsežnosti in pritegne kupce različnih okusov po vsem svetu. Ustvariti resnično modo za resnične ljudi, modo za družine; to je vizija modne znamke s. Oliver.

Podjetje je prisotno v več kot 30 državah po vsem svetu. Ima več kot 600 samostojnih trgovin na mednarodni ravni in je zastopana v več kot 6.200 trgovinah, kjer prodajajo oblačila različnih blagovnih znamk. Modna hiša načrtuje vzpostavitev več samostojnih trgovin v mestih po vsem svetu. Tako lahko najdemo trgovine s. Oliver tudi v Kanadi, poslujejo pa tudi na Kitajskem.

Pod okriljem s.Oliver obstaja 12 različnih blagovnih segmentov. Prvi in največji poslovni segment je s.Oliver Casual wear za moške in ženske. Zbirka odraža preprost in športno eleganten stil. Vrhunska linija z elegantnim in bolj poslovnim modnim slogom odraža eleganco in kaže prefinjen modni slog.

Družba vidi svetlo prihodnost teh dveh blagovnih znamk na mednarodnih trgih. “S temi segmenti si močno prizadevamo,” pravi Neofit Vasilev, vodja mednarodne prodaje. “Trdno smo prepričani, da imajo ti segmenti na mednarodni ravni zelo velik potencial, zlasti za azijski trg. Menimo, da bodo rezultati odlični«. Mi pa smo si s. Oliver izdelke ogledali v bag’n’more: https://bagsandmore.si/208-soliver, kjer smo našli pestro izbiro, ki je bila v tistem času znižana.

QS blagovna znamka pod okriljem s.Oliver cilja na mlajše ljudi z individualnim in trendovskim slogom. Blagovna znamka vsebuje majice z značilnim logom in zanimive denim izdelke. Prav tak je s.Oliver sestavil osupljiva oblačila pod blagovno znamko TRIANGLE.

Vasilev sporoča: “Pod TRIANGLE s.Oliver prodajamo oblačila, ki spodbujajo samozavest.”

Modna hiša je najbolj zaželena znamka v Nemčiji, kar je razkrila neodvisna raziskava nemške revije Der Spiegel. Eden od razlogov za to je, da s.Oliver ponudi dobro razmerje med ceno in kakovostjo. Podjetje ponuja najboljšo vrednost za denar, ker za to ceno ne žrtvuje ne kakovosti ne izdelave.

“To je dolgoročna strategija, ki naredi veliko razliko«,” pravi Vasilev. “Imamo svobodo, da naredimo, kar je najbolje za kupca in ne samo za poslovanje.”

Podjetje išče partnerje z bogatimi maloprodajnimi izkušnjami in močnim finančnim ozadjem za pomoč, da s.Oliver postavi temelje za dolgoročno poslovanje. Modna hiša išče partnerje, ki jim lahko pomagajo vzpostaviti spletno poslovanje.

“Zelo smo zainteresirani za učenje in pridobivanje različnih informacijah, da dobimo čim več različnih podatkov o potrebah azijskih strank«” pravi Vasilev.

Od svoje ustanovitve leta 1969 je s.Oliver vedno uporabljal kreativno razmišljanje za ustvarjanje različnih blagovnih izdelkov, ki vsakodnevno navdihujejo ljudi po celem svetu. S. Oliver je modna hiša, ki prikazuje svoj duh in obrt, in pri izdelavi svojih izdelkov uporabljajo kakovostne materiale za vsako oblačilo, za vsak par čevljev, kar postavlja osnovo in temelj za trajnostne prakse, zaradi česar so ena najbolj razširjenih in priljubljenih modnih znamk.

Za blagovno znamko s. oliver je v jesenski in zimski kolekciji za leto 2013, bila lansirana posebna kolekcija oblačil, s katero je s.Oliver predstavil kitajsko umetnost na svetovnem odru s svojim ekskluzivnim sodelovanjem s šangajskim umetnikom Qiu Shengxian. Umetnik s katerim sodelujejo razne ugledne umetniške institucije, kot je umetniški muzej Liu Haisu v Šanghaju, združuje klasično kitajsko umetnost s sodobnim sintetičnim ekspresionizmom. Z uporabo kašmirja in svile namesto platna, umetnik prevede specifično slogovno sliko v kakovostna oblačila.

Sodelovanje z Qiu Shengxian pa je le začetek. To je le oris, predstavitev tega kaj lahko nastane na podlagi sodelovanja s tujim trgom. S tem skuša s. Oliver prodreti na mednarodni trg, predvsem na azijski trg. S predstavitvijo svojih oblačil, ki so bila oblikovana pod okriljem šangajskega umetnika Qiu Shengxian, jim je to tudi nedvomno uspelo.

Dodaj odgovor