s.Oliver

Izjemno uspešna modna znamka odraža prefinjen stil, presega kulture razsežnosti in pritegne kupce različnih okusov po vsem svetu. Ustvariti resnično modo za resnične ljudi, modo za družine; to je vizija modne znamke s. Oliver.

Podjetje je prisotno v več kot 30 državah po vsem svetu. Ima več kot 600 samostojnih trgovin na mednarodni ravni in je zastopana v več kot 6.200 trgovinah, kjer prodajajo oblačila različnih blagovnih znamk. Modna hiša načrtuje vzpostavitev več samostojnih trgovin v mestih po vsem svetu. Tako lahko najdemo trgovine s. Oliver tudi v Kanadi, poslujejo pa tudi na Kitajskem.

Pod okriljem s.Oliver obstaja 12 različnih blagovnih segmentov. Prvi in največji poslovni segment je s.Oliver Casual wear za moške in ženske. Zbirka odraža preprost in športno eleganten stil. Vrhunska linija z elegantnim in bolj poslovnim modnim slogom odraža eleganco in kaže prefinjen modni slog.

Družba vidi svetlo prihodnost teh dveh blagovnih znamk na mednarodnih trgih. “S temi segmenti si močno prizadevamo,” pravi Neofit Vasilev, vodja mednarodne prodaje. “Trdno smo prepričani, da imajo ti segmenti na mednarodni ravni zelo velik potencial, zlasti za azijski trg. Menimo, da bodo rezultati odlični«. Mi pa smo si s. Oliver izdelke ogledali v bag’n’more: https://bagsandmore.si/208-soliver kjer smo našli pestro izbiro, ki je bila v tistem času znižana.

QS blagovna znamka pod okriljem s.Oliver cilja na mlajše ljudi z individualnim in trendovskim slogom. Blagovna znamka vsebuje majice z značilnim logom in zanimive denim izdelke. Prav tak je s.Oliver sestavil osupljiva oblačila pod blagovno znamko TRIANGLE.

Vasilev sporoča: “Pod TRIANGLE s.Oliver prodajamo oblačila, ki spodbujajo samozavest.”