Trening za možgane

Posted by

Začnimo danes za spremembo z uresničevanjem svojih želja in idej ter se podajmo v boj z novimi izzivi in ustvarimo nekaj novega. Da bi čimbolj aktivirali naše misli, moramo aktivno spodbujati naše možgane z duševno in intelektualno stimulacijo – branjem, razmišljanjem, ustvarjanjem, pa tudi s telesno aktivnostjo. Možgani vsebujejo milijone povezav za vsako sekundo našega življenja, ustvarjajo naše misli, dejanja, spomine in občutke, zato je dobro poskrbeti za njihov “”trening””. Igre so idealno orodje za treniranje in razvijanje možganov.

Nastanek ideje kot rezultat inovativnega in kreativnega mišljenja je samo en člen v verigi ustvarjalnega dela. Pri uresničevanju inovativnih zamisli ne smemo hiteti, kajti ideja mora dozoreti tudi v naši zavesti. Redni „trening“ možganov ohranja njihovo funkcionalnost, ustvarjajo se nove povezave med posameznimi celicami v možganih in nastajajo tudi nove celice. Vaje, ki lahko pomagajo k hitrejši in učinkovitejši obdelavi podatkov, pa tudi sposobnost za opravljanje več nalog hkrati, omogočajo nekatere miselne igre, s katerimi je možno možgansko kapaciteto povečati.

Z besednimi igrami in igrami za pridobivanje besednega zaklada, (kot npr. Scrabble), igrami številk (kot npr. Sudoku), raznimi igrami za izboljšanje spomina (kot npr. Spomin), igrami, ki temeljijo na logiki (kot npr. Rubikova kocka, domine), igrami za izboljšanje pozornosti (puzzle), in drugimi različnimi igrami, boste dodobra spravili v tek vaše možgančke.

Sploh so pa miselne igre trenutno “”in””. Razne igre, kot je npr. Sudoku, temeljijo na različnih ugankah, ki so zasnovane tako, da pomagajo ohraniti aktivne možgane, so doživele svetovni uspeh. Igra jih staro in mlado. Če želite biti dobro pripravljeni na različne izzive, s katerimi se vsakodnevno soočate, je možgane potrebno trenirati. V ta namen obstajajo tudi različne spletne strani, kjer so na voljo igre, od takih, ki trenirajo vaš spomin kot hitrost razmišljanja in pozornost, do iger, ki zahtevajo koncentracijo, in iger, ki krepijo reakcijski čas. Pri določenih igrah so tudi vključene aplikacije, ki vam omogočajo sistematično izboljšati spomin in spretnost pozornosti, spremljajo vaš napredek in zagotavljajo povratne informacije o vaši uspešnosti. Aplikacije nenehno spreminjajo težavnost in s tem znatno izboljšajo osnovne kognitivne funkcije možganov. Poizkusite, zna biti kar zabavno.

Tukaj je nekaj napotkov, kako spodbuditi delovanje vaših celotnih možganov:

1. Branje je hrana za možgane, ena najboljših stvari, ki jih lahko naredite za se in za svoje možgane. Preberite vsaj eno knjigo na mesec, ali pa skušajte prebrati knjigo v drugem jeziku.

2. Telesna vadba omogoča krepitev celotnega telesa in skrbi za povečano oskrbo možganov s kisikom, kar pomembno vpliva na boljši spomin in boljšo zbranost.

3. Igranje iger ohranja vaše možgane aktivne in večinoma pomaga levi strani možganov, pri čemer dela logika.

4. Reševanje križank pomaga priklicati spomin, se hitreje in bolje spomniti stvari.

5. Glasba najbolje spodbudi desno polovico možganov. Naučite se igrati instrument.

6. Jezik skrbi za boljše razumevanje in komunikacijo z ljudmi. Naučite se kakšnega novega jezika.

Leave a Reply